Aktywny wypoczynek z Hotelem Gal

Hotel Gal Tarnów

Wypoczynek to dla każdego z nas coś innego. Jedni uwielbiają kilkugodzinne leżakowanie na słonecznej plaży, inni piesze wędrówki w górach, a jeszcze inni długie masaże i zabiegi w SPA. Nasza rodzina jest pod tym względem dosyć niezwykła, ponieważ jesteśmy fanami połączenia tych kilku rodzajów aktywności. Niestety sytuacja taka ma jeden spory minus, ponieważ niewiele jest miejsc w naszym kraju, które umożliwiałyby połączenia aktywnego wypoczynku z relaksem w dobrej jakości SPA.

Na szczęście w tym roku los był dla nas łaskawy i w trakcie dosyć długich poszukiwań wakacyjnej destynacji udało nam się „wpaść” na bardzo ciekawą ofertę w mieście, którego odwiedzenie było marzeniem mojego męża od dość dawna. Mowa tu o przepięknym i pełnym różnorodnych atrakcji Tarnowie.

Hotel Gal – idealna baza wypadowa dla kilkudniowej wycieczki po okolicach Tarnowa

Muszę przyznać, że poszukiwania miejsca noclegowego nie były dla nas trudne. Kiedy już zdecydowaliśmy, że ruszamy do Tarnowa bardzo szybko trafiliśmy na ofertę, jaką przygotował dla gości Hotel Gal – budynek ten mieści się w samym centrum Tarnowa, przy ulicy Dworcowej 5, dzięki czemu jest to miejsce idealne dla osób, które chcą skorzystać z ogromnej ilości tras rowerowych, w tym słynnej Velo Dunajec. Dodatkowo w hotelu mieści się bezpłatna, zamknięta rowerowania wyposażona w niezbędny sprzęt serwisowy oraz informacje dotyczące okolicznych tras. Takie rozwiązanie bardzo przypadło nam do gustu, ponieważ obydwoje z mężem uwielbiamy długie wycieczki rowerowe, a nasze rowery nie należą do najtańszych. Dzięki rowerowni nie obawialiśmy się zabrać ze sobą naszych jednośladów i mogliśmy przeżyć niesamowitą przygodę, pokonując malowniczą trasę Velo Dunajec, biegnącą w pobliżu Tarnowa.

Atrakcje turystyczne Tarnowa

W tym miejscu muszę również wspomnieć, że Hotel Gal, jako jedyny w Tarnowie może poszczycić się darmowym parkingiem dla swoich gości, objętym całodobowym monitoringiem. Jest to duże udogodnienie, szczególnie w przypadku tak dużego problemu z miejscami parkingowymi.

Relaks w historycznym klimacie przedwojennego budynku

Hotel Gal zaskoczył nas bardzo pozytywnie nie tylko swoją lokalizacją, ale i wystrojem oraz udogodnieniami, jakie czekają tu na gości. Obiekt ten mieszczący się w kamienicy dawnego Hotelu Polskiego, który niegdyś był prawdziwą chlubą Tarnowa, zachwyca stylem i elegancją. Większość elementów przedwojennej bryły, takich jak elewacja czy płytki posadzkowe na klatce schodowej zostały odrestaurowane z ogromną dbałością o szczegóły, dlatego czuliśmy się tu jak w przedwojennym, drogim hotelu. Pokoje zostały zaaranżowane z najwyższą starannością i zachowaniem dawnego stylu równocześnie z dbałością o takie udogodnienia jak klimatyzacja zapewniająca komfortowy wypoczynek o każdej porze roku.

Wygląd budynku to jednak niejedyne zalety Hotelu Gal. Pokonanie pięknej, lecz męczącej trasy rowerowej pierwszego dnia sprawiło, że zapragnęliśmy odrobiny relaksu do końca naszego tarnowskiego pobytu. Z pomocą przyszło mini SPA mieszczące się w hotelu, które posiada nawet saunę, w której mogliśmy zrelaksować się i dać naszym mięśniom odpocząć po długim wysiłku. Na uwagę zasługuje również mini siłownia mieszcząca się w tej strefie, z której, co prawda nie korzystaliśmy, jednak bardzo doceniamy takie drobne udogodnienia dla gości.

Zatem jeśli poszukujesz aktywnych form wypoczynku z możliwością zrelaksowania się w kameralnym mini SPA zarezerwuj nocleg w Tarnowie w Hotelu Gal i ciesz się urlopem, na jaki zasługujesz. Gwarantujemy, że się nie zawiedziesz.

Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany

0 0 głosów
Ocena artykułu:

Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.