Kurs dla firm – cechy dobrego kursu
Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany
Język angielski w firmie może przydać się w wielu przypadkach. Często wykorzystywany jest w kontaktach z zagranicznymi oddziałami jeśli pracujemy w firmie międzynarodowej, potrzebny jest podczas korzystania z różnych szkoleń, a przede wszystkim znajomość języka obcego może przydać się w kontaktach z naszymi klientami. Dlatego warto zainwestować w kursy językowe dla pracowników naszej firmy.
Jakie cechy powinien nosić dobry kurs językowy dla firm?
Główne przyczyny, dla których firmy decydują się na wysłanie pracowników na kurs języka angielskiego, to chęć wprowadzenia nowego benefitu dla pracowników czy wsparcie pracowników w ich zwyczajnych obowiązkach. Zarówno jeden jak i drugi powód jest w pełni in plus dla firmy. Z jednej strony dowartościowujemy i rozwijamy pracownika, a on sam czuje się doceniony oraz samorealizuje sie poprzez rozwój językowy. Firma natomiast zyskuje wykwalifikowanego pracownika z językiem obcym na odpowiednim poziomie. Jakie czynniki powinniśmy wziąć pod uwagę szukając dobrego kursu angielskiego?
Ważne, by edukacja nie była prowadzona pod przymusem. Każdy powinien samodzielnie zdecydować, czy chce się kształcić. Jeśli jednak nie ma takiej możliwości i kurs jest obligatoryjny, wtedy warto zadbać o odpowiednią komunikację. Warto też zrobić wśród pracowników ankietę względem tego o której godzinie powinny być prowadzone zajęcia. Zróbmy tak, by godziny zajęć kurs angielskiego dla firm, nie kolidowały z obowiązkami naszych pracowników. Warto też zadbać o to, by zajęcia były dopasowane do potrzeb naszej firmy. Zmotywuje do dodatkowo pracowników do nauki. W końcu ludzie wolą uczyć się przydatnych rzeczy. Inną kwestią, która motywuje pracowników jest monitorowanie wyników. Pozwoli im to zobaczyć progres. Mogą być to kartkówki, jak również widmo uzyskania certyfikatu np. ielts warszawa. Warto zapytać, czy akademia językowa, o której myślimy zapewnia uzyskanie tego rodzaju kursu.
Pozostaje również kwestia tego, czy kurs powinien być prowadzony stacjonarnie czy online. W przypadku kursów stacjonarnych musimy zastanowić się, czy będzie on odbywał się u nas w firmie, czy w szkole językowej. Z kolei w przypadku kursu on-line wystarczy dobry internet i spokojne miejsce w domu, w którym pracownicy będą się uczyli. Wybór formy uzależniony jest od naszych preferencji i możliwości. Zawsze warto poznać jednak całe spektrum oferty, którą dysponuje dana szkoła oraz wybrać taką, która będzie dla nas odpowiednia.
Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.