Repliki potraw – nowatorskie rozwiązanie w restauracjach

Mówi się powszechnie, że „je się oczami”. Jest w tym stwierdzeniu wiele prawdy, wszak dla wielu z nas nie tylko istotny jest smak potraw, ale także ich wygląd. Jedzenie to uczta dla zmysłów. Sprawdź, jak sprawić, by zaintrygować stałych i potencjalnych gości Twojej restauracji wykorzystując nowatorskie sposoby…
Jedzenie to uczta dla zmysłów
Pierwszym zmysłem, który łączy człowieka ze światem, otwiera go na to, co nowe jest wzrok. To on sprawia, że, nomen omen, na pierwszy rzut oka jesteśmy w stanie coś ocenić, określić estetykę przedmiotu. Wiedzę na temat słusznego stwierdzenia, że jemy na początku oczami warto wykorzystać prowadząc swój kulinarny świat.
Piękne podanie dań, niesamowite połączenia produktów, oryginalna zastawa czy otoczenie, w którym jemy ma niebagatelny wpływ na nasz odbiór i ocenę posiłku. Warto więc sprawić, by goście czuli się zachęceni do skosztowania dań z karty Twojej restauracji jeszcze zanim ją dostaną do rąk. Jak to zrobić? Odpowiednio zadziałać.
Zdaniem badaczy i psychologów mechanizm odczuwania głodu jest niezwykle złożony i nie do końca poznany i nazwany. Udowodnione zostało to, że ludzkie łaknienie jest bezsprzecznie pobudzane poprzez zapach oraz widok jedzenia. Jak to wykorzystać w swojej restauracji, bistro, bufecie?
Czas na innowację!
Niezwykle innowacyjną propozycją, która, wdrożona, z pewnością przełoży się na zwiększenie sprzedaży potraw w restauracji i zwiększenie ruchu, jest tzw. ShinyFood. Odpowiednio wyeksponowany, przykuje wzrok i uwagę każdego przechodnia. Czym jest ShinyFood? To wykonane z tworzywa sztucznego repliki potraw, które goście mogą zamówić w Twojej restauracji. Odwzorowanie prawdziwych dań jest całkowicie personalizowane pod klienta i w najdrobniejszym szczególe odpowiadają propozycjom z danej karty. Wyeksponowane repliki potraw zadziałają na klienta znacznie skuteczniej niż opisy w karcie bądź przedstawione w niej zdjęcia. Zaintrygowanie i zaciekawienie – to główny cel, który pomoże osiągnąć marketingowy sukces i zachęci potencjalnych klientów do konsumpcji. Repliki dań to także ułatwienie zamówienia. Klient jest w stanie wcześniej ocenić, czy dana potrawa zaspokoi jego głód i oczekiwania.
Wyróżniając swój kulinarny biznes spośród tłumu podobnych knajpek i restauracji przyczynisz się do wzrostu zainteresowania Twoją kuchnią. A to już krok do wielkiego sukcesu! Pamiętaj, najpierw je się oczami. Daj klientom to, czego sami oczekują. Więcej informacji znajdziesz w linku: https://shinyfood.com.pl.
Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany
Bardzo ciekawy artykuł. Spotkałem się z takim czymś w azjatyckich krajach. Robi wrażenie