Pozycjonowanie PrestaShop nie musi być skomplikowane

Pozycjonowanie PrestaShop

Sklep oparty na PrestaShop może znacznie ułatwić sprzedaż produktów. Bogata funkcjonalność jest dostępna już w podstawowej wersji tego darmowego skryptu. Jednak zbudowanie wizualnie przejrzystego e-commerce nie gwarantuje jeszcze wysokich wskaźników sprzedaży. Warto zainwestować w pozycjonowanie, by sklep stał się bardziej widoczny dla użytkowników wyszukiwarki Google. Działania SEO nie muszą być trudne w realizacji, jeśli tylko skorzysta się z odpowiedniej pomocy.

Pozycjonowanie PrestaShop nie musi być skomplikowane

Sklep oparty na PrestaShop może znacznie ułatwić sprzedaż produktów. Bogata funkcjonalność jest dostępna już w podstawowej wersji tego darmowego skryptu. Jednak zbudowanie wizualnie przejrzystego e-commerce nie gwarantuje jeszcze wysokich wskaźników sprzedaży. Warto zainwestować w pozycjonowanie, by sklep stał się bardziej widoczny dla użytkowników wyszukiwarki Google. Działania SEO nie muszą być trudne w realizacji, jeśli tylko skorzysta się z odpowiedniej pomocy.

Jak pozycjonować sklep PrestaShop?

Instalując skrypt PrestaShop w swoim sklepie, można skorzystać z rozwiązań ułatwiających pozycjonowanie serwisu w sieci pod Google. Niemniej choć wydają się pomocne, trzeba nie lada umiejętności, a także rozeznania w samej tematyce SEO, by podjąć właściwe kroki na tym etapie. Pozycjonowanie sklepu PrestaShop przypomina działania SEO, które wykonuje się dla e-commerce oparte na innych skryptach. Sklep to sklep w sieci i trzeba podejść do tego w podobny sposób.

Nie oznacza to jednak, że pozycjonowanie jest szablonowe, bo każdy sklep oferuje inne produkty, ma utworzone inne kategorie produktów, a co za tym idzie, inne adresy URL. Czasem ta struktura serwisu na PrestaShop jest tak rozbudowana, że laik nie bardzo będzie wiedzieć, od czego właściwie zacząć.

Nawet jeśli już wytypuje się słowa kluczowe, które mogą generować większy ruch, potrzebne są jeszcze działania On Site i Off Site. Wdrażając je wszystkie, można mieć pewność, że zaowocuje to znacznie większą liczbą odwiedzin, które zwiększą wyniki konwersji.

Pozycjonowanie PrestaShop może być komfortowe i niedrogie

Sam proces pozycjonowania nie jest zbyt skomplikowany, o ile odpowiednio się go zaplanuje. Działań z zakresu SEO jest jednak tak duża, że dla kogoś, kto prowadzi sam serwis e-commerce, może zająć trzy czwarte czasu, jaki poświęca na rozwój biznesu. By ułatwić sobie zadanie, można zainwestować w odpowiedni pakiet pomocy w tym zakresie.

Do wyboru jest kilka takich wariantów, czyli wersja podstawowa, optymalna i rozbudowana. Wiedząc dokładnie, na co można liczyć w danym pakiecie, znacznie łatwiej udaje się podjąć decyzję, jaki rodzaj działań się sprawdzi w danym przypadku. Jeśli na przykład okaże się, że sklep powinien być pozycjonowany na pięć fraz, dobrym pomysłem może być zakup dwóch pakietów podstawowych niż jednego optymalnego.

Wiedząc, na jaką pomoc SEO można liczyć i w jakim zakresie, łatwiej też przewidzieć, jak może wzrosnąć sprzedaż i jak szybko sklep będzie się rozwijać. Dzięki temu przedsiębiorca ma pełną kontrolę nad rozwojem swojego e-commerce, nie poświęcając pozycjonowaniu PrestaShop zbyt wiele swojego cennego czasu.

Pozycjonowanie sklepów Prestashop

https://prestaguru.pl/sklep

Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany

0 0 głosów
Ocena artykułu:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Informacja o ciasteczkach

Zgodnie z Art. 173, pkt. 1 Ustawy z dn. 16.11.2012 r. (Dz.U. poz. nr 1445) Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies.

Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.


Artykuł sponsorowany

Wzbudź zainteresowanie Czytelnika i zamieść artykuł w naszym serwisie.

Szczegóły: Publikacja artykułu