Ford Ranger – ekonomoczny pickup z klasą

Ranger to samochód osobowy typu pickup klasy średniej produkowany przez Forda od 1982 r. Czwarta generacja po raz pierwszy została zaprezentowana jesienią 2010 r. w Sydney, a do sprzedaży trafiła w 2011 r. Kilka lat później doczekała się modernizacji.
Co warto wiedzieć o czwartej generacji Rangera? Przede wszystkim to, że po raz pierwszy doczekał się on takiej samej postaci na wszystkich światowych rynkach. Przy pracy nad nim amerykański gigant zdecydował się na współpracę z japońskim koncernem Mazda. Wypada ponadto nadmienić, że Ranger został nagrodzony tytułem „Międzynarodowego Pickupa Roku 2013”.
Ford Ranger po liftingu
W 2015 r. motoryzacyjny świat poznał Forda Rangera, który przeszedł gruntowną modernizację. Otrzymał zupełnie nowy pas przedni i deskę rozdzielczą, zmian doczekały się także m.in. osłona chłodnicy, reflektory, maska oraz błotniki. Ponadto nowy Ford Ranger 4×4 dostępny jest zarówno w wersji z pojedynczą i przedłużoną kabiną, jak i z kabiną podwójną. Wspomniany napęd na 4 koła znalazł się w standardzie. Producent zadbał również o poprawę komfortu kierowcy i pasażerów oraz poprawił użytkowe właściwości auta, m.in. poprzez wbudowany modem FordPass Connect. Nowy Ranger został wyposażony w układ aktywnego wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych (jako pierwszy samochód w swojej klasie), inteligentny ogranicznik prędkości, system wspomagający parkowanie oraz w wiele innych nowoczesnych rozwiązań.
Ford Ranger – auto na różne drogi
Specjaliści z salonu Autoplaza podkreślają, że nowego Ranger ma sporo innych atutów. Samochód bez problemu zdaje egzamin ekstremalnych warunkach. Idzie to w parze z obniżonym zużyciem paliwa. Auto otrzymało trzy warianty jednostki napędowej: o mocy 130 KM, 170 KM i 213 KM. Wersje z silnikami 170 KM i 213 KM wzbogacono o 10-stopniową przekładnię automatyczną Forda, która świetnie sprawdziła się m.in. w nowym Mustangu. Zmieniony Ranger przypadł do gustu klientom nie tylko w USA, ale także w Europie – Ford odnotował znaczący wzrost sprzedaży tego modelu.
Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany
Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.