Efektywna obsługa klientów przez telefon – jak tego dokonać?

Efektywna obsługa klientów przez telefon - jak tego dokonać?

Zdalna obsługa klientów i interesantów cieszy się coraz większą popularnością. Choć sytuacja ograniczenia obsługi osobistej została wymuszona przez pandemię koronawirusa, na przestrzeni ostatnich miesięcy zdobyła sporą popularność. Nowa sytuacja niesie za sobą jednak nowe wyzwania i trudności, którym trzeba sprostać, by usługi świadczyć jak najlepiej. W jaki sposób podnieść efektywność obsługi klientów przez telefon?

Komunikacja zdalna – nie tylko w dobie pandemii!

Wiosną rzeczywistość zmieniła się dla niemal wszystkich firm z dnia na dzień. Trzeba było szybko wdrożyć nowe rozwiązania, które pozwalałyby na kontynuowanie działalności w nowych, znacznie trudniejszych niż dotąd warunkach. Wszędzie tam, gdzie tylko było to technicznie możliwe, zaczęto wykonywać usługi zdalnie.

Lekarze, prawnicy czy doradcy – niektórzy z dnia na dzień zawiesili działalność, inni przestawili się na komunikację zdalną. Także pracownicy biurowi zostali zaangażowani do pracy w trybie home office.

Dość szybko okazało się, że wymuszona zmiana organizacji pracy w wielu przypadkach rewelacyjnie zdała egzamin i w wielu przedsiębiorstwach przyjęła się już na stałe, w innych jest na to ogromna szansa w najbliższej przyszłości.

Smartfony i Internet dają w zasadzie nieograniczone możliwości nie tylko komunikacji, ale także dodatkowej aktywności. Wszędzie tam, gdzie rozmowy telefoniczne każdego dnia prowadzi się bardzo często (np. przychodnie lekarskie, centra medyczne, infolinie, punkty usługowe), zachodzi konieczność dostosowania zaplecza technicznego do warunków, w jakich przedsiębiorstwa pracują.

Doskonałym rozwiązaniem, które łączy funkcjonalność obsługi telefonicznej i wirtualnej, jest wirtualna centrala firmy Systell. Czym jest i w jaki sposób ułatwia codzienną pracę?

Czym jest wirtualna centrala i jak pomaga w codziennej pracy?

Wirtualna centralka telefoniczna VoIP to specjalna platforma do zarządzania połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi, ale również do jednoczesnej obsługi skrzynki e-mail, chatu, faksu i poczty głosowej. Oferuje również dostęp do wideokonferencji i telekonferencji.

Wirtualna centrala firmy Systell to system telefoniczny działający w chmurze. Dzięki temu pełen dostęp do całej funkcjonalności masz z każdego miejsca i z różnych urządzeń. Takie rozwiązanie pozwala przede wszystkim na zdalną pracę całego zespołu, nie tylko bez pogorszenia jakości obsługi, ale nawet usprawniając ją.

Co daje wirtualny system telefoniczny działający w chmurze? Pozwala przede wszystkim na:

  • możliwość rezygnacji ze struktury sieci działającej na systemie okablowania;
  • przeniesienie absolutnie wszystkich połączeń do sieci;
  • nowoczesną, efektywną obsługę klienta w każdym czasie i miejscu na wielu polach;
  • integrację z innymi systemami – pozwala na bezproblemowe “sprowadzenie” wszystkich do poziomu jednego, głównego systemu zarządzania;
  • zalogowanie wielu urządzeń na jeden numer wewnętrzny i możliwość swobodnego przełączania się.

Dodatkowo wirtualna centrala telefoniczna firmy Systell działa na dwóch oddzielnych serwerach, co gwarantuje nieprzerwaną pracę. Oprócz tego system ma awaryjne zasilanie oraz bogate opcje backup’ów. Połączenia są szyfrowane, a całość oparta jest na dedykowanym kodzie, nie na źródle open source.

Co zyskujesz dzięki Systell? Szybką i uporządkowaną obsługę klientów, bezpieczne i stabilne połączenia, oszczędność czasu i miejsca oraz pełną swobodę – pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca, w różnym czasie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Informacja o ciasteczkach

Zgodnie z Art. 173, pkt. 1 Ustawy z dn. 16.11.2012 r. (Dz.U. poz. nr 1445) Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies.

Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.


Artykuł sponsorowany

Wzbudź zainteresowanie Czytelnika i zamieść artykuł w naszym serwisie.

Szczegóły: Publikacja artykułu