Czy warto zlecać konfekcjonowanie towaru

Czy warto zlecać konfekcjonowanie towaru

Czym jest konfekcjonowanie, innymi słowy to szereg czynności mających na celu przygotowanie produktu dla klienta do wysyłki ale nie tylko, jest to po prostu ostatni etap pakowania produktu zanim trafi do klienta. Firmy zajmujące się sprzedażą internetową coraz częściej korzystają z outsourcingu usług logistycznych, i bardzo dobrze, bo po co zajmować się tym we własnym zakresie. Na czym polega konfekcjonowanie? Jak ta usługa może się przyczynić do rozwoju e-sklepu? Zapraszamy do lektury!

Dlaczego warto postawić na outsourcing usług logistycznych?

Dlaczego warto postawić na outsourcing usług logistycznych?Coraz bardziej rośnie zapotrzebowanie klientów na e-usługi, tym bardziej w czasie pandemii. Przez to również zwiększyło się zapotrzebowanie na usługi logistyczne. Czy warto zdecydować się na outsourcing usług logistycznych i zlecić konfekcjonowanie towaru oraz co-packing zewnętrznej firmie, a może zająć się tym samemu.

Outsourcing logistyki to doskonałe rozwiązanie praktycznie w każdej gałęzi handlu bez znaczenia czy jest to branża odzieżowa, kosmetyczna, farmaceutyczna, czy nawet spożywcza. Zanim towar trafi do klienta końcowego jest wielokrotnie przepakowywany. Aby klient był usatysfakcjonowany, ważne jest by ten proces przebiegł bez żadnych komplikacji w terminie i był wykonany w sposób rzetelny i profesjonalny. To tworzy u klienta wiarygodność i zaufanie do sprzedawcy.

Ostatni trudny czas pokazał, że warto postawić na tego typu outsourcing usług. Załóżmy, że jednak decydujesz się na wykonanie tych usług we własnym zakresie. Musisz zatrudnić dodatkową osobę lub osoby, z czym wiążą się opłaty stałe niezależnie od ilości zamówień. Taka osoba może się rozchorować, być na kwarantannie czy po prostu wziąć urlop. Zlecając taką usługę zewnętrznej firmie nie musisz się niczym martwić. Ty otrzymujesz fakturę i na tym kończy się twoje zmartwienie. To firma logistyczna musi szkolić pracowników, pilnować badań sanepidowskich w przypadku produktów spożywczych. To na firmie logistycznej ciąży wykonanie terminowe usługi, w momencie kwarantanny pracowników. Ty możesz zająć się tym czym powinieneś rozwojem swojej firmy. Skupiasz się na marketingu i sprzedaży. Takie podejście przyczynia się do zredukowania kosztów i zwiększenia sprzedaży.

Jaki jest zakres usług ?

  • pakowanie zestawów promocyjnych i multipaków
  • pakowanie produktów na linii produkcyjnej u klienta
  • pakowanie produktów do wysyłki
  • montaż ekspozycji i zatowarowanie
  • sortowanie
  • obsługa programów promocyjnych tj. loterie, konkursy…
  • towarowanie standów reklamowych

Korzyści biznesowe z outsourcingu:

  • brak kosztów stałych
  • szybka i profesjonalna realizacja
  • audyt

Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany

0 0 głosów
Ocena artykułu:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Informacja o ciasteczkach

Zgodnie z Art. 173, pkt. 1 Ustawy z dn. 16.11.2012 r. (Dz.U. poz. nr 1445) Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies.

Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.


Artykuł sponsorowany

Wzbudź zainteresowanie Czytelnika i zamieść artykuł w naszym serwisie.

Szczegóły: Publikacja artykułu