By zmarszczki się nie pojawiły…

By zmarszczki się nie pojawiły...

W jaki sposób modelujesz swoje ciało? Najczęstszą odpowiedzią na to pytanie zapewne byłoby: zdrowe, racjonalne odżywianie, specjalnie przygotowana dieta i zestaw ćwiczeń modelujących i ujędrniających ciało, a także dbałość o odpowiednie nawodnienie. A co jeśli byśmy zapytali o skórę twarzy? I tu jeśli chodzi o twarz, to sięgamy po różnego rodzaju kremy, a zapominamy o ćwiczeniach. A pamiętajmy, że tak jak gimnastyka ciała wpływa za piękną sylwetkę, tak gimnastyka twarzy pozwala nam zachować młody wygląd buzi na dużo dłużej.

Skóra twarzy niestety w porównaniu do innych części ciała zdecydowanie szybciej się starzeje. Wystawiona na słońce, mrozy, wiatry i inne czynniki zewnętrzne nie ma lekko. Możesz wybrać np. zabiegi laserowe, ale możesz też dłużej cieszyć się gładką buzią stosując gimnastykę twarzy. Wiele pań chodząc na różnego rodzaju ćwiczenia fitness zapomina, że twarz tak jak wszystkie inne części ciała również potrzebuje ćwiczeń. Ćwiczenia są dla wszystkich, powinny już wykonywać je młode kobiety, by spowolnić proces powstawania zmarszczek, jak i te starsze, aby zmniejszyć widoczność tych już powstałych.

Ćwiczenia nie zajmą ci wiele czasu, wykonuj je po parę minut dziennie codziennie. Systematyczność jest bardzo ważna, więc jeśli będziesz ćwiczyć codziennie to efekty będą zauważalne. Skóra czoła, policzków i szyi stanie się bardziej napięta, a kurze łapki i zmarszczki pod oczami zaczną się zmniejszać.

Oto nasze propozycje na ćwiczenia twarzy:

Ćwiczenia na kurze łapki – połóż palce wskazujące na kącikach oczu, a następnie spróbuj zmrużyć oczy. Przy tym wszystkim jednak nie wykonuj ruchów mięśniami policzków. Wyobraź sobie, że rysujesz kwadrat swoimi gałkami ocznymi, jednak pamiętaj, że twoja twarz w tym czasie musi być nieruchoma. W trakcie wykonywania ruchu gałkami ocznymi, palcami wskazującymi podtrzymuj zewnętrzne kąciki oczu. Po wykonaniu kilku/kilkunastu ruchów popatrz przed siebie i na koniec mocno zamrugaj oczami.

Szyja. By pozbyć się zmarszczek z szyi najlepiej codziennie wykonywać następujące ćwiczenie: usiądź wygodnie prosto i odchyl delikatnie głowę do tyłu, wytrzymaj tak około 20 sekund i powtarzaj czynność 10 razy.

Zmarszczki między brwiami, czyli tzw. lwie zmarszczki. Aby je zniwelować należy ćwiczyć tę partię mięśni poprzez przykładanie wskazującego palca do miejsca powstawania zmarszczek i marszczenie brwi. Przytrzymuj skórę i staraj się tak ćwiczyć, by zmarszczka w tym miejscu nie powstawała.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Informacja o ciasteczkach

Zgodnie z Art. 173, pkt. 1 Ustawy z dn. 16.11.2012 r. (Dz.U. poz. nr 1445) Informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies.

Odwiedzając naszą stronę bez dokonania zmian ustawień swojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu ułatwienia korzystania z serwisu.


Artykuł sponsorowany

Wzbudź zainteresowanie Czytelnika i zamieść artykuł w naszym serwisie.

Szczegóły: Publikacja artykułu